Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2011 20:07 - Началото на лятото. Привечер
Автор: however Категория: Лични дневници   
Прочетен: 504 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 29.01.2018 08:14


Началото на лятото. Привечер. Лакирам ноктите си на балкона. Долу, на площадката, на пейка седят група деца и оживено коментират първите си любови. На пръв поглед е смешно, аз също се засмивам - какво знаят те за любовта?! Едното се хвали "Аз познавам по-големи момичета от теб и знам...", другото веднага отвръща "Аз имам гадже от първи клас, и от втори..." Пак се засмивам и изведнъж ми проблясва далечен спомен... от преди 25 години. Четвърти клас.. първата ми любов. Момче от моя клас. Нищо особено, просто беше момчето, което ми обръщаше внимание и всъщност това ми харесваше.. по-нататък като че ли привързаността премина в някаква обич, беше взаимно. Сега дори не мога да си спомня как изглеждаше той, беше толкова отдавна. Но това, което си спомням, е начинът, по който ме обичаше; закриляше ме от един "батко" от 5-ти клас, който също си падаше по мен, но безцеремонно се натрапваше; грижеше се за мен; съвсем сериозно ме представи на родителите си ;-) ; покани ме и ми осигури уважение в неговата почти само момчешка тайфа; споделяше с мен времето си,  игрите си - на практика се държеше като един пораснал и добре възпитан мъж. И сега се усмихвам на този спомен - нещо, което беше останало съвсем забравено в далечното минало. Всичко това трая около година - със семейството ми се преместихме в друг град и ... повече не се видяхме. Не съжалявам за раздялата, ни най-малко - това беше една детска история и си остана в детството. По-нататък животът ми се разви с други хора, на друго място, преживях много, научих много. Но странното нещо, което осъзнах тази вечер на балкона, е, че много малко мъже (вече говоря за истински пораснали мъже) могат да накарат една жена да се чувства така желана, така ухажвана дама, а може би и така особено обичана, както онова 10-годишно момче накара да се чувства онова 10-годишно момиче...



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miliontravel - :))
25.05.2011 00:57
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: however
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23406
Постинги: 13
Коментари: 14
Гласове: 51
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031